czwartek, 3 listopada 2016

Witam serdecznie na moim blogu

Witam serdecznie na moim blogu.

Jakiś czas temu prowadziłem stronę internetową o podobnej nazwie (beskidy4you.pl), ale ze względu na brak czasu, wysokie koszta utrzymywania i kiepskiej jakości usługi firmy hostingowej, witryna ta już nie istnieje. Jednak postanowiłem kontynuować projekt, ale w skromniejszej wersji, w postaci bloga. Będę tutaj opisywał swoje wyprawy narciarskie, rowerowe i piesze, głównie w Beskidy. Znajdą się też opisy z innych ciekawszych wypraw. W miarę możliwości, będę też starał się przekazywać  informację o nowych inwestycjach sportowych w rejonie, ciekawszych imprezach i wydarzeniach. Będzie dużo zdjęć, a w niedalekiej przyszłości również sporo filmików. Blog ten będzie przypominał w dużej mierze wcześniejszą moją stronę beskidy4you.pl, ale będę się skupiał na tym co najciekawsze i najważniejsze. Mam nadzieję,że strona się spodoba i znajdziecie tu dużo interesujących Was informacji.

Wcześniejsze moje relację możecie znaleźć na forum skionline.pl, gdzie również mam swojego małego bloga jako "johnny_narciarz". Tam też nadal będzie można przeczytać niektóre moje relacje. Jednak nie jestem właścicielem tej strony i mam ograniczone możliwości ingerencji w jego formę,a nawet możliwość uzupełniania czy poprawiania tekstu oraz zdjęć. Po za tym, tam tematem wiodącym są narty, a ja nie chcę się ograniczać do jednego sportu, bez względu na porę roku.  ;)

Zapraszam i życzę miłej lektury!

Pozdrawiam,
Maciej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz